خانه > اخبار و دیدار خانواده شهید غریب و ستاد استانی : مراسم ویژه به مناسبت سالروز شهادت شهید غریب ابراهیم اسدی

مراسم ویژه به مناسبت سالروز شهادت شهید غریب ابراهیم اسدی

به گزارش روابط عمومی ستاد استانی کنگره شهدای غریب دراسارت استان همدان: سه شنبه شب 18 اردیبهشت ماه اعضای ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب همدان به اتفاق جمعی از همرزمان شهید دره مرادبیگ زادگاه شهید در منزل اخوی شهید برگزار گردید.

دراین مراسم بعد از تلاوت کلام الله مجید اخوی شهید ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان حاضر در مراسم خاطره خودرا اینگونه بیان کرد. از واقعه اتفاق افتاده پس از مراسم سال گذشته و تماس خانم دانشجوی که از شهرکرد با خانواده شهید ارتباط گرفته و بیان داشته که از طریق فضای مجازی با شهید اسدی آشنا شده و در دوران تحصیل در کارشناسی ارشد حاجت خود را از شهید اسدی گرفته وحال برای زیارت مزار شهید راهی همدان است و آدرس مزار شهید را خواسته تا با خانواده برای ادای احترام در گلزار شهدای همدان حضور یابند اشاره نمود و گفت دیگران بخصوص نسل جوان بهتر از ما با شهدا ارتباط گرفته اند.

در ادامه دبیر ستاد استانی کنگره شهدای آزاده غریب در استان همدان که از همرزمان شهید است ضمن بیان خاطره اسارت و شهادت شهید اسدی به اهداف این کنگره برای معرفی بهتر این شهدا که با مقاومت در غربت به شهادت رسیدند اشاره نمود و از جوانان حاضر در جلسه خواست که در قالب همین هیئت برای میزبانی از میهمان شهدای غریب در کنگره حضور یافته و عنوان خادمی شهدا را به خود اختصاص دهند که مورد استقبال اعضاء هیئت وحاضرین در جلسه قرار گرفت.  این مراسم با مداحی یکی از اعضای هیئت و ذکر مصیبت و توسل به شهدای غریب پایان یافت.

خاطرنشان می شود یکی از برنامه های ستاد استانی کنگره در همدان تا برگزاری کنگره برنامه دیدار با خانواده های معزز شهدای غریب ومتوفی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید